duminică, 2 august 2015

Un nou inceput

Salutare tuturor! Dupa multe incercari am reusit sa ma hotarasc in privinta folosirii acestui blogg. Sportul a facut mereu parte din viata mea. In tinerete il practicam din distractie, nefiind niciodata constient de influenta si importanta lui pentru organismul meu. Fiind pasionat de sport, am ajuns profesor de educatie fizica si sport, de cateva ori instructor de fitness, dar din pacate nu am reusit sa apreciez adevarata valoare sportului si sa-i acord spatiul necesar in viata mea. Mereu l-am vazut ca pe un job. Dar inaintarea in varsta mi-a aratat ca lipsa exercitiilor fizice din viata noastra duce la pierderea mobilitatii articulare, la pierderea elasticitatii musculare, aparitia obezitatii si a altor boli datorate sedentarismului. Astfel am inceput sa-i fac incet incet loc sportului si exercitiilor fizice in viata mea. Pe langa imbunatatirea aspectului fizic au aparut si imbunatairea sanatatii corporale si mintale. Asa ca ce incerc eu sa fac prin intermediul acestui blogg este sa-mi perfectionez cunostintele si sa le impartasesc cu dumneavoastra. Va multumesc si pe curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu